Prodloužený sraz tollerů - Rusava 2012

11.05.2012 14:48

    O prodlouženém víkendu 4. - 8. května jsme byly (já, Evelyn a Chari :-) na srazu plemene Nova Scotia duck tolling retriever. Součástí pobytu byly i hodiny loveckého výcviku, poslušnosti, vystavování a na konci soutěž "Za Rusavu zrzavější!". Evelyn se všeho statečně účastnila, druhý den už hezky aportovala králičí kožešinu, spárek i křídlo a stejně radostně se účastnila i vystavování. Jenom na závodech už byla utahaná - ale i tak se držela až do konce a "aport" buřtu zvládla jako všichni ostatní - hodila ho sebe dřív, než jsem k ní doběhla. :-)) Celkově byl pobyt perfektní, poznala jsem spoustu dalších nadšenců, celý víkend jsme si povídali hlavně o psech a domů za povinnostmi se mi rozhodně nechtělo - a myslím, že v tomhle můžu mluvit i za "moje holky". :-)