Prázdniny

24.07.2013 10:13

    Dlouho tu nebyla žádná novinka (ono se v tom letním parnu taky nic moc neděje), takže jsem se rozhodla napsat alespoň krátce něco o stavu uchovnění Evelíny. :-)

Tenhle týden konečně dohárala a úspěšně minula všechny termíny OVVR, které mohla. Bohužel brzy odjíždím do Norska a vracím se až koncem srpna, takže tu druhou "sadu" prázdninových zkoušek zase minu já. Zbývají nám tedy buď OVVR 30. 8. u KCHLS nebo 14. 9. u RK - je to těžký výběr, protože u KCHLS se jedná zkoušky po táboře, takže budou všichni účastníci natrénovaní, a u RK je to zase pro mě poslední možnost, později už nebude čas a termíny. Všichni známí mě sice přesvědčují, že je to lehké, a že to Evey zvládne, ale protože jsem na OVVR nikdy sama nebyla, samozřemě jim to vytrvale nevěřím. :-)

Na druhou stranu je Evey v současnosti neuvěřitelně poslušná, aportíky krásně nosí, u nohy chodí skoro vzorně... tak uvidím, jestli jí to vydrží až do zkoušek.

K uchovnění nám kromě toho chybí ještě jedna výstava. Na tu se vydáme na konci září do Oslavan. A pokud se všechno podaří, příští rok bychom mohli jet za ženichem. :-)                                       

A na závěr jedna fotka našeho prázdninového zvěřince.