Poprvé ve vodě

25.04.2012 16:52

    Tak jsem se konečně dostala k psaní, na které kvůli zápočtům, seminárním pracem a podobným záležitostem nezbýval poslední dobou čas. Rozhodně jsme za tu dobu ale nezaháleli co se psích akcí týče. Ve zkratce shrnu ty větší. :-)

    8.4. jsme byli na výletě s kamarády a jejich fenkami (BŠO, BOC a kříženka NO). Vzala jsem jenom Evey, protože Chari byla těsně po operaci mléčné žlázy (měla na ní dva nádorky) a kastraci. Pokud jsem kdy žila v představě, že štěňátku stačí půlhodinka venku a už se mi pohrne do náruče, že chce nosit, hrubě jsem se mýlila. Teprve po hodině a půl lítání za ostatními psy (a za jedním nebohým běžcem) milostivě zakníkala, že toho tedy bylo dost - a to v tu dobu už se i všechny ostatní holky těšily se domů. Moje těšení se na unavené spící štěňátko ale bylo marné. Evey se prospala cestou v autobuse a v bytě už byla zase připravená řádit.


    14.4. jsme vyrazili do Ostravy na národní výstavu psů. Tentokrát jela pro změnu jenom Chari, protože Evey ještě není doočkovaná a na výstavu by ji nepustili. Nakonec jsem za jednoho psa byla ještě ráda, i s vychovanou starší dámou se tam dalo sotva hnout. Celkově se nám ale akce líbila - vzala jsem s sebou i strýce a malými sestřenicemi a obě byly nadšené, tak třeba z nich jednou budou podobní nadšenci. :-) I bez Evelyn jsme zašli ke kruhům na chvíli fandit tollerům, a pak už jsme jeli zpátky. Využili jsme možnosti jet RegioJetem a můžeme jenom chválit, pro psa Charinčiny velikosti tak akorát místo pod nohama a k převozu nám stačila polouzavřená látková taška.

    16.4. byla Evelyn znovu odčervena a Chari vyndali stehy. I přes menší komplikace se jizva hezky zatáhla a Chari už běhá jako laňka. :-)

    24.4. Evelyn jsou přesně tři měsíce! Na oslavu se poprvé vyrachtala v potoce a potkala svého prvního bažanta. Zpočátku se toho chrastění ve křoví trochu bála, ale pak sebrala odvahu a dneska už za zdrojem zvuku zvědavě koukala.

    25.4. Dneska bylo moc krásné počasí, takže jsem se rozhodla Evelyn tentokrát pořádně ukázat potok a udělat nějaké fotky. Evey jasně dávala najevo, že už jí nejsou nějaké dva měsíce ale celé tři, nebojácně pronásledovala Chari i samostatně průzkumničila a hlavně vzala útokem vodu. Přímo do plavání se jí sice ještě nechtělo, ale o to víc se v ní cákala, válela a běhala kolem nás v kruzích - pro tollera je zjevně voda kvalitní matroš. :-)) Cestou domů jsme ještě potkali moc sympatického desetiměsíčního Jack Russel teriéra asi Eveyiny velikosti, takže si hezky pohráli a po návratu obě holky spokojeně usnuly.