Hárání

30.06.2013 11:12

    Jak už to bývá, všechno by bylo moc jednoduché, kdyby to vyšlo tak, jak jsem si naplánovala. Evey se v pondělí rozhárala, takže jsme nejeli ani na výstavu Intercanis v Brně a naneštěstí ani na tábor spojený se zkouškami OVVR (ověření vrozených vloh retrieverů) - na tento typ akcí nemají povolený vstup hárající feny. Obě akce jsem potřebovala, abych Evey uchovnila, takže je to samozřejmě dost nepříjemné... no nedá se nic dělat, budeme muset jít tou složitější cestou a zkusíme OVVR složit na konci července (nebo v září, pokud Evey nedohárá včas) a to bez předchozí intenzivní přípravy na táboře. Moc si na to teda nevěřím, ale za pokus to asi stojí. :-)

Abychom ale trudomyslně neseděli doma, do Brna jsme se o víkendu vypravili i tak. Současně s psí výstavou Intercanis se totiž v Brně koná i Propet, výstava zemědělských zvířat, strojů a také potřeb pro domácí zvířata. Zatímco přítel čekal venku s Evey, zašla jsem se i podívat přímo na Intercanis, která se konala v budově ve stejném areálu jako Propet. Díky tomu jsem alespoň zjistila, že není taková škoda, že jsme se nezúčastnily - pan rozhodčí pro NSDTR preferoval těžší, mohutnější zástupce plemene, takže s Evey bychom byly rády za VD. :-) Hned ve vedlejším kruhu pak soutěžila moje sestra s půlroční fenečkou welsh corgi cardigan - na jejich první výstavě získaly hezkou VN1. :-)

No a nebyl by to Propet, abych z něj neodjížděla s něčím novým pro psa - tenhle rok tím spíš, když to byla náplast na zmeškaný tábor - takže jsme odjížděli s novým trimovacím nožem na ouška, pamlskovníkem a především odkládacím boxem, který jsem si už přes rok přála.